Jak na to krok za krokem
- Několik záležitostí je nezbytných.
Začněte tím, že reklamované zboží dobře zabalíte. Nezapomeňte také přiložit průvodní dopis s přesným popisem závady, využít můžete vzor Odstoupení od kupní smlouvy. Dále své kontaktní údaje pro komunikaci s e-shopem a fakturu.V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:
Adiel s.r.o.
Ostrovského 253/3
150 00 Praha 5
Berte, prosím, na vědomí, že použité či rozbalené produkty bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení. - Máte na to minimálně 24 měsíců.
Záruční doba se počítá od okamžiku přebrání zboží od dopravce (popřípadě vyzvednutí na odběrném místě). Standardní délka záruční doby je 24 měsíců. Může být i delší. Tuto informaci naleznete na obalu zboží nebo ve smlouvě. - Napište nám, zavolejte nebo přijďte osobně.
Zatelefonujte na číslo 730 107 558, napište e-mail na obchod@otehotnet.cz nebo přijďte za námi na adresu Ostrovského 253/3, Praha 5, budova Ženských domovů, 5. patro číslo dveří 5000. - Nemáte účtenku ani fakturu? Nevadí.
Pokud u sebe fakturu nemáte, nezoufejte. Jsme schopni Vaši objednávku vyhledat, pokud uvedete všechny kontaktní informace, včetně čísla objednávky, postačí i potvrzovací email. V případě platby kartou stačí výpis z účtu. - Reklamaci máme povinnost vyřídit do 30 dnů.
Jakmile od vás převezmeme reklamované zboží, máme 30 dní na vyřízení reklamace. Vámi reklamované zboží bude postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.