V týdnu od 20. - 24. listopadu budou veškeré objednávky expedovány až koncem týdne z důvodu výpadku dopravy. Omlouváme se všem za zdržení a děkujeme za pochopení.

Snadná reklamace

Jak na to krok za krokem

  1. Několik záležitostí je nezbytných.
    Začněte tím, že reklamované zboží dobře zabalíte. Nezapomeňte také přiložit průvodní dopis s přesným popisem závady, využít můžete vzor Odstoupení od kupní smlouvy. Dále své kontaktní údaje pro komunikaci s e-shopem a fakturu.V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:
    Adiel s.r.o.
    Ostrovského 253/3
    150 00 Praha 5
    Berte, prosím, na vědomí, že použité či rozbalené produkty bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení.
  2. Máte na to minimálně 24 měsíců.
    Záruční doba se počítá od okamžiku přebrání zboží od dopravce (popřípadě vyzvednutí na odběrném místě). Standardní délka záruční doby je 24 měsíců. Může být i delší. Tuto informaci naleznete na obalu zboží nebo ve smlouvě.
  3. Napište nám, zavolejte nebo přijďte osobně.
    Zatelefonujte na číslo 730 107 558, napište e-mail na obchod@otehotnet.cz nebo přijďte za námi na adresu Ostrovského 253/3, Praha 5, budova Ženských domovů, 5. patro číslo dveří 5000.
  4. Nemáte účtenku ani fakturu? Nevadí.
    Pokud u sebe fakturu nemáte, nezoufejte. Jsme schopni Vaši objednávku vyhledat, pokud uvedete všechny kontaktní informace, včetně čísla objednávky, postačí i potvrzovací email. V případě platby kartou stačí výpis z účtu.
  5. Reklamaci máme povinnost vyřídit do 30 dnů.
    Jakmile od vás převezmeme reklamované zboží, máme 30 dní na vyřízení reklamace. Vámi reklamované zboží bude postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.
banner
banner

Akce, slevy a novinky přednostně na váš email