ROZHOVOR VEDENÝ INDIANKY.CZ S ZAKLADATELEM E-SHOPU OTEHOTNET.CZ: Naše začátky byly plné entuziasmu

Zajímalo vás někdy, co stojí v pozadí zřejmě nejznámějšího fertility e-shopu v ČR?

Nás ano! Iniciativy totiž není nikdy dost. Na dotazy odpovídal Ing. Stanislav Kameníček, zakladatel značky Adiel a e-shopu otehotnět.cz.


*Nejde o sponzoring ani placenou reklamu, prostě nás to zajímalo a podílíme se o to s vámi* 

Indianky.cz

“Neplodnost je velký strašák poslední dekády, kterou si prochází čím dál častěji velké množství párů různých věkových kategorií. Příčin neplodnosti je spousta, jednou z nich je určitě i fakt, že se plánování miminka odsouvá na stále pozdější věk. To byl i případ manželky zakladatele tohoto projektu. Pár se snažil otěhotnět již nějakou tu chvíli, ale předtím, než by podstoupili umělé oplodnění, rozhodli se využít pomoc přírody. Ta je dovedla nejen k duševnímu klidu, ale také k vytouženému potomkovi. Manželský pár se poté rozhodl, že svých poznatků využije k tomu, aby pomohl i ostatním párům na jejich cestě k otěhotnění.”

Co vás vedlo k založení 1. e-shopu se zaměřením na otěhotnění a plodnost? Vzpomínáte si, kdy jste dostal prvotní nápad? 

Přesně si na to vzpomínám. Bylo to někdy kolem roku 2000, kdy se objevovaly centra asistované reprodukce a spousta našich známých řešilo problém s otěhotněním. Chtěli jsme s manželkou pomoci našim známým a začali jsme po světě hledat dostupné možnosti. Našli jsme několik zahraničních partnerů a českých výrobců, nechali si postavit e-shop, z úspor objednali první zboží, a pak jsme po týdnu oslavili první objednávku. 

Jaké byly vaše začátky, byl to dlouhý proces? Je něco, co vás překvapilo?

Naše začátky byly plné entuziasmu a chutě do práce motivované snahou pomoci lidem k tomu nejcennějšímu – k vlastnímu miminku. Překvapilo nás, že v okolních zemí existuje řada výrobků, které k dosažení cíle pomáhaly. Neustále jsme hledali a stále hledáme novinky.

Je v dnešní době trh přehlcen doplňky stravy na plodnost či otěhotnění, či naopak? 

Neřeším přehlcenost trhu, ale snažíme se dodávat to nejlepší, co je možné a co máme ověřené a s čím jsou ty nejlepší zkušenosti jak u nás, tak i ve světě a naši zákazníci to velice oceňují.

S jakými doplňky máte osobní zkušenost?

Osobní zkušenost mám především s Macou, kterou dovážíme přímo z Peru od prověřeného dodavatele a osobně pociťuji všechny příznivé účinky. 

maca

Jaká je vaše vize do budoucna? 

Podařilo se nám vytvořit skvělý profesionální tým a vynikající portfolio výrobků, které prodáváme jak napřímo, tak i prostřednictvím lékáren. Do budoucna chceme udržet stále tu nejvyšší kvalitu našich výrobků a služeb a dále vyvíjet nové výrobky pod vlastní značkou Adiel ve spolupráci se špičkovými odborníky, jak v české republice, tak i ve světě.

Jaké budou trendy v oblasti léčby neplodnosti v následujících letech?

Neplodnost, jako fenomén této doby bude stále vyšší jak u mužů, tak i u žen díky současnému životnímu stylu plného stresu, sedavé práce u počítače, či za volantem auta a nekvalitnímu stravování. Byli bychom rádi, kdybychom naší aktivitou přispěli k řešení tohoto problému.

Je něco, co byste chtěl vzkázat párům, které se snaží počít? Na co by vedle doplňků stravy neměli zapomínat?

Určitě bych jim chtěl vzkázat, aby si věřili, aby vyzkoušeli všechny přírodní, přirozené způsoby a produkty. My budeme dělat vždy vše pro to, aby takové produkty u nás našli. Důkazem úspěšnosti naší správné cesty a práce je spousta pozitivních a děkovných zpráv našich zákazníků, kteří se již těší ze svého miminka. 

 Ing. Stanislav Kameníček, zakladatel značky Adiel a e-shopu otěhotnět.cz

 

Odkaz:

https://indianky.cz/rozhovory/zakladatel-otehotnet-cz-nase-zacatky-byly-plne-entuziasmu/