Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Adiel s.r.o.

 IČO: 01388665, DIČ: CZ01388665, se sídlem V Cibulkách 359/52, Košíře, 150 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. 205713

  

Jak na to krok za krokem

 

V případě, že kupující objeví na zakoupeném zboží vadu v době uplatnění práva z vadného plnění nebo v průběhu záruční doby, má právo na reklamaci. Více o uplatňování reklamací najdete v článku 7 našich obchodních podmínek.

Reklamované zboží včetně uplatnění reklamace kupující zašle nebo osobně doručí na naší adresu: 

Adiel s.r.o.
Ostrovského 253/3
150 00 Praha 5

Kontaktní osoba pověřená reklamačním řízením:

Jednatel firmy –  Ing. Stanislav Kameníček
 730 107 558
 kamenicek@etani.cz

Provozní doba: pondělí - pátek 8:30h - 17:00h (polední pauza 12:00h - 12:30h)

  • Několik záležitostí je nezbytných.
    Začněte tím, že reklamované zboží dobře zabalíte. Nezapomeňte také přiložit průvodní dopis s přesným popisem závady, využít můžete vzor Odstoupení od kupní smlouvy nebo Reklamační list. Dále své kontaktní údaje pro komunikaci s e-shopem a fakturu. V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci doručovací společností, zašlete reklamovanou zásilku na adresu:
    Adiel s.r.o.
    Ostrovského 253/3
    150 00 Praha 5

    Berte, prosím, na vědomí, že použité či rozbalené produkty bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení.
  • Reklamační lhůta 24 měsíců.
    Záruční doba se počítá od okamžiku přebrání zboží od dopravce (popřípadě vyzvednutí na odběrném místě). Standardní délka záruční doby je 24 měsíců. Může být i delší, tuto informaci naleznete na obalu zboží nebo ve smlouvě.
  • Neváhejte nás kontaktovat, zavolejte nebo přijďte osobně.
    Zatelefonujte na číslo730 107 558, napište e-mail na obchod@otehotnet.cz nebo přijďte za námi na adresu Ostrovského 253/3, Praha 5, budova Ženských domovů, 5. patro číslo dveří 5000.
  • Nemáte fakturu? Nevadí.
    Pokud u sebe fakturu nemáte, nezoufejte. Jsme schopni Vaši objednávku vyhledat, pokud uvedete všechny kontaktní informace, včetně čísla objednávky, postačí i potvrzovací email. V případě platby kartou stačí výpis z účtu.
  • Reklamaci máme povinnost vyřídit do 30 dnů.
    Jakmile od vás převezmeme reklamované zboží spolu s reklamačním protokolem, máme 30 dní na vyřízení reklamace. Vámi reklamované zboží bude postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, bude Vám dodáno chybějící zboží, bude Vám poskytnuta sleva nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat a my se pokusíme reklamaci vyřídit podle našich možností a Vašeho přání. Pokud bychom do 30 dnů reklamaci nestihli vyřídit, máte právo na odstoupení od smlouvy. Po vyřízení reklamace Vám zašleme potvrzení o vyřízení reklamace elektronicky na e-mail. Jako spotřebitelé také máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, a to nejmenších možných. O jejich proplacení nás musíte požádat do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak Vám nemusí být přiznány.

 _______________________

           za ADIEL s.r.o.

   Ing. Stanislav Kameníček

               jednatel