Speciální letní sleva - 15% nad 999Kč. Kód: Ornella15

Doprava a platba

MOŽNOSTI PLATBY

Ať už preferujete jakoukoliv variantu platby, u nás si ji můžete zvolit.

Hotově/Kartou (při osobním odběru v Praze 5 – Smíchov)

V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro vás připraveno, poté si jej můžete vyzvednout na naší pobočce. Pro ověření naší aktuální pracovní doby nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 730 107 558.

Dobírka

Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli/kurýrovi nebo na zvoleném výdejním místě. Zda je možná platba hotově nebo kartou, je potřeba ověřit přímo u daného dopravce nebo u zvolené pobočky. Příplatek za dobírku činí 30,- Kč.

Platba kartou

Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky. Jedná se o velmi pohodlný způsob platby.

Bankovní převod

Po obdržení vaší objednávky vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u FioBanky (v případě platby z jiné země spořitelní družstvo Citfin). Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že vám sdělíme, kdy můžete zásilku očekávat. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k vaší objednávce.

Pro platby v rámci České republiky

Č. účtu: 2600411101 / 2010
IBAN: CZ3820100000002600411101
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
VS: číslo objednávky

Pro platby ze Slovenska a ostatních zemí

FioBanka
Číslo účtu: 2701343937/2010
IBAN: CZ4520100000002701343937
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
VS: číslo objednávky

 

MOŽNOSTI DOPRAVY

Chcete si svůj balíček vyzvednout na výdejním místě nebo zavést domů či do zaměstnání?
Přehledně jsme pro vás připravili jednotlivé způsoby doručení a ceny jednotlivých dopravců.
Při objednávce na 1 999 Kč  máte od nás DOPRAVU ZDARMA!

ZPŮSOB PLATBY A DOPRAVY_1 

 Osobní odběr na výdejním místě Praha 5 – Smíchov

Vaší potvrzenou objdnávku si lze vyzvednout na našem výdejním místě, na pobočce lze platit hotově i kreditní kartou.
Pro ověření naší aktuální pracovní doby nás můžete kontaktovat na telefonním čísle  +420 730 107 558.
 

Výdejní místo Otěhotnět.cz

Ostrovského 253/3
150 00 - Praha 5
 
(metro B Anděl, autobusova zastávka Na Knížecí)
Budova Ženské domovy, 5. patro, dveře 5.000 (dveře mezi výtahy)
pondělí – pátek od 8:30 do 17:00,
polední pauza 12:00 – 12:30 
(jiný čas dle dohodyna telefonním čísle +420 730 107 558.)
 

 
ČESKÁ POŠTA
 

Objednávku vám doručí Česká Pošta až k vám domů nebo na jiné vámi zvolené místo. Z naší nabídky si můžete vybrat, jakým způsobem chcete prostřednictvím České pošty zásilku doručit.

ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU

Balík Na poštu je doručován na kteroukoliv z více než 2 700 pošt v České republice podle výběru adresáta nebo odesílatele.
Ideální služba pro ty, kteří si nikdy nejsou jistí, kde budou ve chvíli doručování své objednávky.
 

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

Balík do ruky je (na vámi zvolené adrese) předáván z ruky do ruky.
Balík do ruky doručován již následující pracovní den po předání dopravci.
 

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO BALÍKOVNY

Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
 
Vaše zásilky odeslané českou poštou můžete sledovat ZDE.
 

 

 DPD KURÝRNÍ SLUŽBA

Dopravní společnost DPD garantuje maximálně 48 hodinovou doručovací dobu od převzetí zásilky od odesílatele. Zásilku vám po dohodě přivezou i v sobotu a na vámi určené místo (po dohodě s kurýrem). Další změny v doručení lze provést v aplikaci DPD kurýr, přihlášení můžete provést ZDE.


 ZÁSILKOVNA

Svou objednávku si můžete běžně vyzvednout již druhý den na výdejním místě, které si vyberete. Zásilkovna má nejvíce výdejních míst v Česku a na Slovensku. Vždy víte, kde váš balíček je. Na možnost vyzvednutí upozorníme bezplatnou SMS. Sledovat svou zásilku můžete ZDE.

Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.

Doručené zboží si můžete přímo na pobočce rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat. S reklamací vám po telefonu rád pomůže reklamační asistent.

Seznam poboček naleznete ZDE.
Pokud Vás zajímá ještě něco dalšího, podívejte se na nejčastější dotazy od zákazníků Zásilkovny.